کد خبر: ۱۰۶۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 14 September 2022

اگر به بیماری زنان مبتلا هستید و در تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید که از دکتر زنان در تهران نوبت بگیرید، چه می‌کنید؟ از کدام روش برای گرفتن نوبت آنلاین متخصص زنان تهران استفاده می‌کنید؟ به نظر شما روش سریع نوبت گیری از دکتر زنان و زایمان تهران کدام است؟ آیا می‌توانید بدون اینکه در ترافیک تهران خود را آزرده کنید و وقت و هزینه‌ی زیادی را صرف کنید، در کمتر از چند دقیقه نوبت بگیرید؟ دکترتو؛ اینجاست تا نوبت آنلاین گرفتن از متخصص و فوق تخصص زنان تهران را به شما بیاموزد! با ما همراه باشید.

ثبت نوبت دکتر زنان تهران در دکترتو 

معرفی دکترهای متخصص زنان تهران در دکترتو

پزشکان زنان و زایمان متعددی در تهران و اطراف تهران وجود دارند که ما قصد داریم در اینجا به شما چند دکتر زنان تهران را معرفی کنیم:

دکتر انوشه اسدی متخصص زنان و زایمان و نازایی با کد نظام پزکشی 44882 دارای بورد تخصصی دوره کامل طب سوزنی در درمان بیماری‌های زنان هستند. همچنین ایشان یکی از مشاورین زبده جهت بارداری و زایمان، لاپراسکوپی کیست و فیبروم و درمان‌های تخصصی با لیزر مونالیزا می‌باشند. از نکات حائز اهمیت مطب خانم دکتر اسدی می‌توان به رایگان بودن سونوگرافی فقط برای رفاه حال بیماران اشاره کرد. لازم به ذکر است ایشان از پزشکان اصلی بیمارستان مادران هستند و با بیمارستان گلستان نیز همکاری دارند.

دکتر نسرین امیری با کد نظام پزشکی 25025 یکی از متخصص‌های زنان و زایمان ونازایی تهران می‌باشند. خانم دکتر نسیری بسیار صبور و باحوصله، مسلط و پیگیر هستند و در تشخیص انواع بیماری‌های زنان از مهارت فوق العاده‌ا‌‌ی برخورداراند.

دکتر ندا خیری مطلق با کد نظام پزشکی 106247 متخصص در زمینه‌ی طب سوزنی در بیماری‌های زنان و زایمان، زیبایی و لاغری، عمل‌های زیبایی زنان و همچنین مشاوره طب سنتی و گیاهی برای درمان بیماری‌های زنان می‌باشند.

دکتر مهزاد هلاوی با کد نظام پزشکی 80744 متخصص زنان و زایمان تهران هستند. تشخیص دقیق و تسلط بسیار زیاد خانم دکتر هلاوی زبانزد تمامی بیماران و مراجعه کنندگان ایشان است. 

بیشترین علل مراجعه به دکتر زنان تهران

دلایل و علائم زیادی برای مراجعه به متخصص زنان و زایمان وجود دارد که تمامی آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. علائمی مانند درد شدید و طاقت فرسای قاعدگی، عادت ماهیانه با خونریزی نامنظم و غیر طبیعی، داشتن درد و بروز مشکل حین ایجاد رابطه‌ی جنسی، احساس علائم عفونت مانند خارش، سوزش و ترشحات غیر معمول، وجود نشانه‌های اختلالات هورمونی مانند پرمویی و هیرسوتیم، یائسگی زود رس، احساس توده‌های غیر طبیعی در سینه و نازایی از مواردی هستند که باید هرچه سریع‌تر به یک متخصص حاذق مراجعه کرد.

همچنین دوران حاملگی و پیش از آن از مهم‌ترین دوره‌های زندگی زنان است که تحت هر شرایطی باید تحت نظر متخصص زنان و زایمان قرار گیرند. موارد بسیارحساسی در این زمان وجود دارند که می‌توانند زندگی جنین و مادر را به خطر بیاندازند مانند: سقط جنین، حاملگی خارج از رحم و پره اکلامپسی.

به علاوه با توجه به شرایط جسمانی زنان و بیماری‌های آنها پیش از حامگی نیز لازم است به متخصصین زنان مراجعه کنند. برای مثال وجود بیماری‌های قلبی و دیابت پیش از دوران حاملگی نیازمند بررسی دقیق و همزمان دکتر زنان و زایمان با پزشکان قلب و عروق تهران و غدد است.

لازمه‌ی مراجعه به دکتر زنان و زایمان تنها پیشگیری یا بروز بیماری نیست، بلکه بعضی از پزشکان زنان در زمینه‌ی زیبایی نیز قادر به انجام عمل‌های زیبایی مانند لابیاپلاستی، تنگ کردن واژن، کاشت پروتز سینه، حذف زگیل تناسلی و تبخال، کار گذاری IUD وبقیه روش‌های دائمی پیشگیری از بارداری هستند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، برخی از بانوان در معرض ابتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان سینه یا سرطان دستگاه تناسلی می‌باشند. بنابراین پزشکان متخصص زنان و زایمان توصیه میکنند تا خانم‌ها هر چند ماه یک بار، تحت غربالگری و ویزیت پزشکان خود برای چکاپ و معاینه قرار گیرند. تست‌هایی مانند پاپ اسمیر، سونوگرافی دستگاه تناسلی، تخمدان و رحم و معاینات سینه از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

ثبت نوبت دکتر زنان تهران در دکترتو 

آدرس متخصص زنان و زایمان و نازایی در تهران

متخصص زنان در تهران، در محله های مختلف تهران مطب دارند. برای سهولت انتخاب پزشک زنان در تهران، خیابان مطب هر دکتر در کارت دکتر در لیست دکتر زنان تهران در دسترس است. با مراجعه به پروفایل هر پزشک می توانید آدرس و شماره تماس دکتر زنان در تهران را پیدا کنید. دکتر زنان در مناطق مختلف شمال، جنوب، غرب و شرق تهران مطب دارند ازجمله: دکتر زنان تهرانپارس، دکتر زنان تهرانسر، دکتر زنان تهران پیروزی، دکتر زنان تهران شریعتی، دکتر زنان تهران غرب، دکتر زنان تهران اشرفی اصفهانی، دکتر زنان بریانک تهران، دکتر زنان تهران پونک، پزشک زنان تهران پاسداران

چه زمانی به دکتر متخصص زنان مراجعه کنیم؟

شاید شما نیز مانند بسیاری از بانوان گمان می‌کنید تا زمان بالغ شدن و به خصوص قبل از ازدواج احتیاج به مراجعه کردن به متخصص زنان و زایمان نیست؛ اما لازم به ذکر است یک نوزاد کودک از بدو تولد ممکن است با مشکلاتی مانند عفونت قارچی ساده، خونریزی واژینال به دلیل قطع شدن هورمون مادرو یا مشکلاتی در آناتومی بدن مواجه شود که نیاز به مراجعه به پزشک زنان پیدا کند.

 پس از آن برخی دختران در سن بلوغ با مشکلاتی مانند اختلال در قاعدگی، درد شدید و غیر طبیعی هنگام خونریزی، اختلال در قد، رشد و موهای زائد روبه رو می‌شوند که نیازمند وجود یک متخصص زنان خوب برای حل این مشکلات است.

سپس زمانی که یک زن به سن ازدواج و باروری می‌رسد لازم است تا آموزش کافی جهت داشتن تخمدانی سالم، پیشگیری از عفونت، انواع روش‌های پیشگیری صحیح، داشتن جنینی سالم و... را از یک پزشک زنان و زایمان دریافت کند.

و در آخر با ورود به دوران پیش از یائسگی و یائسگی مشکلاتی نظیر گر گرفتگی، اضطراب و افسردگی، عوارض سیستم غدد درون ریز، تعریق شبانه، درد مفاصل، اختلالات سیستم ایمنی و دفع بدن، خشکی واژینال و... به وجود خواهند آمد که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان تا حد زیادی کنترل می‌شود.

از کجا بدانیم دکترهای زنان و زایمان و نازایی تهران بیمه ما را قبول می کنند؟

برای مشاهده شرایط بیمه دکتر زنان و زایمان و نازایی در تهران به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه‌های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی تهران را مشاهده کنید.

تعرفه ویزیت دکتر زنان و زایمان و نازایی در تهران چقدر است؟

هزینه ویزیت دکتر زنان و زایمان و نازایی در تهران با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید.

ثبت نوبت اینترنتی دکتر زنان تهران از دکترتو

برای دریافت نوبت دکتر زنان تهران، می‌توانید با وارد شدن به سایت نوبت دهی آنلاین دکترتو، اقدام به دریافت نوبت از دکتر زنان تهران بکنید. تنها کافی است که تخصص زنان و زایمان را وارد کنید و با وارد کردن شهر تهران، به لیستی از پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی تهران دسترسی داشته‌باشید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار